مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 11:452021-07-08سياسي

عملیات اجرایی بیمارستان خصوصی امام رضا(ع) در بروجرد به زودی آغاز می شود


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی بیمارستان خصوصی امام رضا(ع) در بروجرد به زودی آغاز می شود.

- عملیات اجرایی بیمارستان خصوصی امام رضا(ع) در بروجرد به زودی آغاز می شود ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی بیمارستان خصوصی امام رضا(ع) در بروجرد به زودی آغاز می شود.

عباس گودرزی در مراسم افتتاح راه اندازی دفتر محکم که امروز 17 تیرماه در سالن همایش فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در راستای حوزه بهداشت و درمان بروجرد اقدامات زیادی صورت گرفته که توسعه بیمارستان کوثر یکی از آنها است.

وی تصریح کرد: مساحت درمانی بیمارستان تامین اجتماعی کوثر بروجرد به بیش از 20 هزار مترمربع رسیده و تمام استانداردهای لازم درمانی را دارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: پروژه طرح توسعه بیمارستان کوثر یکی از زیرساخت های مهم درمانی لرستان و بروجرد است که به همه مردم به خصوص کارگران و بازنشستگان خدمات درمانی و سلامت ارائه خواهد کرد.

گودرزی اضافه کرد: کلنگ بیمارستان امام رضا(ع) در بروجرد به زمین زده شده و توسط بخش خصوصی احداث خواهد شد که در حال حاضر تجهیز کارگاه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی بیمارستان خصوصی امام رضا(ع) در بروجرد به زودی آغاز می شود

عملیات اجرایی بیمارستان خصوصی امام رضا(ع) در بروجرد به زودی آغاز می شود