مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-08اجتماعي

برخورد با موتورسواران متخلف در همدان


همدان_ معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: با موتورسوارانی که با ایجاد آلودگی صوتی و حرکات نمایشی برای شهروندان ایجاد مزاحمت نمایند برخورد قضایی خواهد شد.

- ، سید هادی مصطفوی اظهار کرد: با عنایت به اینکه اخیراً در معابر، خیابان ها، پارک ها، تفرجگاه ها و بوستان ها عده ای از موتورسواران بدون داشتن گواهینامه رانندگی و با حرکت نمایشی و آلودگی صوتی موجب سلب آسایش و امنیت شهروندان شده است به همین از باب حفظ حقوق عامه و پیشگیری از جرایم عمدی و غیر عمدی دستورات لازم به رؤسای محترم پلیس راهور انتظامی استان همدان صادر شده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان ادامه داد: به لحاظ افزایش تقاضای خرید موتورسیکلت توسط شهروندان ضمن اعمال نظارت بر عرضه و فروش موتورسیکلت و ساماندهی معاملات اقدامات ایجابی همچون اطلاع رسانی در قالب هشدارهای انتظامی پیرامون جرم رانندگی بدون گواهینامه، مخدوش نمودن پلاک، تغییر در شماره شاسی، ایجاد آلودگی صوتی، ایجاد آلودگی هوا، انجام حرکات نمایشی، مزاحمت برای شهروندان نسبت به برخورد قاطع و جدی با متخلفین نظم عمومی اقدام شود.

وی اضافه کرد: مأموران محترم پلیس راهور انتظامی و دوربین های نظارت ترافیکی نسبت به ثبت و ضبط رفتار مجرمانه و تخلفات موتور سواران اقدام و ضمن توقیف فیزیکی موتور سیکلت ها نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با موتورسواران متخلف در همدان

برخورد با موتورسواران متخلف در همدان