مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 12:102021-07-08بين الملل

ممانعت نیروهای آمریکایی از ورود گروه ارزیاب خسارت به پایگاه «عین الاسد»


پس از حمله راکتی گسترده به مواضع آمریکا در شمال و غرب عراق، رسانه ها گزارش دادند که نیروهای آمریکایی از ورود یک گروه امنیتی که برای ارزیابی خسارت قصد ورود به پایگاه عین الاسد را داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از حمله راگتی گسترده به پایگاه عین الاسد در استان الانبار عراق (غرب)، نیروهای آمریکایی از ورود یک گروه امنیتی به این پایگاه ممانعت به عمل آوردند.

یک منبع امنیتی، امروز (پنجشنبه)، به پایگاه خبری المعلومه گزارش داد که این گروه امنیتی بلندپایه برای ارزیابی خسارت های ناشی از حمله راکتی به عین الاسد رفته بود که از ورودش به این پایگاه جلوگیری شد.

منبع مذکور در این خصوص گفت: نیروهای آمریکایی از یک گروه امنیتی به ریاست یک افسر بلندپایه که برای ارزیابی خسارت های ناشی از حمله راکتی دیروز، قصد ورود به ساختمان پایگاه عین الاسد در ناحیه البغدادی در شهرستان هیت در غرب الانبار داشت، جلوگیری کردند .

منبع مذکور ادامه داد: اطلاعات حاکی از آن است که تلفات انسانی و خسارت های مادی زیادی به نیروهای آمریکایی مستقر در داخل این پایگاه وارد شده است .

این منبع همچنین اضافه کرد: نیروهای آمریکایی از عبور خودروهای امنیتی در مقابل این پایگاه یا حرکت آن ها از منطقه ای به منطقه دیگر ممانعت به عمل آوردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت نیروهای آمریکایی از ورود گروه ارزیاب خسارت به پایگاه «عین الاسد»

ممانعت نیروهای آمریکایی از ورود گروه ارزیاب خسارت به پایگاه «عین الاسد»