مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 12:252021-07-08اقتصادي

سود سهام عدالت به کدام حساب ها واریز نشد؟


مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامدارانی که شماره حساب بانکی معتبر در قالب شماره شبای بانکی اعلام کرده بودند، واریز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، واریز دومین مرحله سود سهام عدالت از یکشنبه 13 تیرماه 1400 آغاز شد.

بر این اساس 40 درصد سود سهامداران عدالت پرداخت شد و 10 درصد دیگر آن به دلیل افزایش سرمایه چند شرکت و عدم واریز سود دو شرکت، تا کنون پرداخت نشده است.

جدول واریز سود سهام عدالت به شرح زیر است: این نحوه پرداخت سود مانند مرحله اول برای سهامداران سوالات و ابهاماتی را ایجاد کرد.

یکی از این ابهامات مربوط به این سوال بود که چرا با وجود دریافت پیامک واریز سود سهام عدالت از بانک، اما برای برخی از افراد امکان برداشت این سود وجود ندارد؟ در این رابطه با دو تن از مسئولان شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه به گفت وگو نشسته ایم؛ حسین قشمی مدیر سیستم های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی در پاسخ به این سوال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تمام 22 بانک عامل موظف بوده اند که در شرح واریزی عبارت سود سهام عدالت را قید کنند.

تمام بانک ها به جز دو بانک این مورد را رعایت کرده بودند البته این دو بانک مجدد به سهامداران پیامک زدند که ممکن است این پیامک مجدد برای همه افراد ارسال شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود سهام عدالت به کدام حساب ها واریز نشد؟

سود سهام عدالت به کدام حساب ها واریز نشد؟