مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-08بين الملل

رسانه آمریکایی فاش کرد؛ اف.بی.آی مکان اختفای دختر حاکم دبی را به پدرش لو داد


یک روزنامه آمریکایی فاش کرد یک نهاد اطلاعاتی آمریکا موقعیت جغرافیایی دختر حاکم دبی را پس از فرار او از امارات، به پدرش لو داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه یو اِس اِی تودی روز پنجشنبه در گزارشی اختصاصی نوشت، دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اِف بی آی) موقعیت دختر حاکم دبی را پس از فرار وی از امارات عربی متحده به پدرش لو داده بود.

در این گزارش آمده است، موقعیت جغرافیایی لطیفه بنت محمد آل مکتوم دختر حاکم مستبد دُبی پس از فرار او از امارات در سال 2018، توسط اف بی آی به پدرش اطلاع داده شده بود.

تا قبل از این، نحوه مطلع شدن شیخ محمد بن راشد آل مکتوم از موقعیت دخترش که با قایقی از مسیر اقیانوس هند فرار کرده بود، به مدت سه سال در هاله ای از ابهام بود.

با این حال یو اِس اِی تودی در گزارش خود آورده، توانسته از طریق چند مصاحبه، شواهد ویدئویی، صوتی و اطلاعاتی که به دست آورده است دریابد که اف بی آی به درخواست فوری دفتر حاکم دبی برای یافتن دخترش پاسخ داده است.

این روزنامه آمریکایی به نقل از منابعش ادعا کرده است، آن ها معتقدند دفتر محمد آل مکتوم با فریب اف بی آی مدعی شده دختر او ربوده شده است و به کمک اضطراری برای یافتن او نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه آمریکایی فاش کرد؛ اف.بی.آی مکان اختفای دختر حاکم دبی را به پدرش لو داد

رسانه آمریکایی فاش کرد؛ اف.بی.آی مکان اختفای دختر حاکم دبی را به پدرش لو داد