مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 13:452021-07-08سياسي

لزوم مانع زدایی در شهرک صنعتی بابلسر


مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مازندران گفت: در راستای تحقق بخشیدن به منویات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب در بحث اشتغال و تولید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مازندران امروز در بازدید از شهرک صنعتی بابلسر در جلسه پیگیری موانع و مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان بابلسر، اظهار کرد: اهداف ما با توجه به شعار سال 1400 که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شد، تنظیم شده است.

وی افزود: برنامه های پیش رو سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در راستای تحقق بخشیدن به منویات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب در بحث اشتغال و تولید، حمایت از تولیدکنندگان و قشر زحمتکش کارگر همواره مورد تاکید است و قطعا کار انقلابی و حرکت جهادی سرلوحه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران  است.

حسینیان همچنین از برگزاری جلسه مشترک با حضور مدیرعامل شهرک های صنعتی مازندران با اعضای هیأت مدیره شهرک صنعتی بابلسر جهت رفع مشکلات مطرح شده و رفع موانع تولید در این دیدار، در آینده ای نزدیک خبر داد.

حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور امام جمعه بابلسر نیز پس از استماع گزارش و مشکلات شهرک صنعتی بابلسر از سوی مدیرعامل آن، نسبت به پیگیری ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مانع زدایی در شهرک صنعتی بابلسر

لزوم مانع زدایی در شهرک صنعتی بابلسر