مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 14:152021-07-08سياسي

فقط شاغلین گروه شغلی یک در مشهد امکان فعالیت دارند


با توجه به آغاز موج پنجم شیوع کرونا، تنها گروه شغلی یک در مشهد امکان فعالیت داشته و فعالیت گروه های شغلی 2، 3و 4 ممنوع خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف، محمود بنانژاد اظهار کرد: با شروع موج پنجم انتشار ویروس کرونا و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا تنها گروه شغلی یک در شهر مشهد امکان فعالیت داشته و فعالیت مشاغل گروه های 2 ، 3 و 4 ممنوع است.

رییس اتاق اصناف مشهد افزود: از تمامی واحدها و تشکل های صنفی و دیگر گروه های اجتماعی و دستگاه های مرتبط انتظار داریم در جهت جلوگیری از پیشروی بیش از پیش و انتشار ویروس کرونا در سطح جامعه هرآنچه در توان دارند را به کار بسته و با جدیت و توجه خاص نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزند تا موجبات قطع زنجیره انتقال این ویروس را در جامعه فراهم آورند.

وی از تشدید بازرسی و برخورد قاطع واحد بازرسی و نظارت اصناف با واحدهای خاطی خبر داد.

بر اساس این گزارش، فهرست مشاغل گروه یک را به شرح ذیل است:  1- کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، مراکز صنعتی و معدنی، کشاورزی، شیلات، کشتارگاه، انبار و سردخانه عمومی 2- مراکز زیر ساختی و حیاتی، مراکز تامین و توزیع آب، برق، گاز، مدیریت پسماند، فاضلاب و فعالیت های تصفیه و تهویه هوا، پالایشگاه ها و جایگاه های سوخت 3- حمل و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط شاغلین گروه شغلی یک در مشهد امکان فعالیت دارند

فقط شاغلین گروه شغلی یک در مشهد امکان فعالیت دارند