مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 15:352021-07-08اقتصادي

وزیر نیرو: فعلا خاموشی نداریم


توانستیم با همکاری صنایع، 4 هزار مگاوات جابه جایی بار داشته باشیم درحالی که کمبود ما حدود 7 هزار مگاوات است که تلاش می کنیم به این عدد برسیم.

- رضا اردکانیان وزیر نیرو با تاکید براین که همکاری و کمک مردم در صرفه جویی،چیزی از وظیفه ما در تامین برق مورد نیاز کشور کم نمی کند، گفت : فعلا خاموشی نداریم و برای تامین برق با تمام ظرفیت و نیرو تلاش می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اردکانیان عصر پنجشنبه در یک گفت وگوی زنده تلویزیونی درخصوص خاموشی های اخیر در کشور افزود: با رفع مشکلات پیش آمده به مرور خاموشی ها کاهش پیدا کرد و در شرایط فعلی خاموشی نداریم.

وی با تاکید براین که همکاران فنی ما مشغول فعالیت شبانه روزی هستند، تصریح کرد: باید تا شنبه وضعیت تامین برق کشور تثبیت شود چراکه هفته آینده دوباره هوای گرم پایدار خواهیم داشت.

وزیر نیرو در ادامه گفت: امروز نیاز مصرف 63 هزار و 990 مگاوات، روز گذشته 65 هزار و سه شنبه 66 هزار مگاوات بوده است.

40 درصد از این میزان مصرف مربوط به دستگاه های سرمایشی است یعنی حدود 25 هزار مگاوات که 4 هزار مگاوات در دستگاه های دولتی مصرف می شود.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات پیش آمده ناشی از بی تدبیری نیست، افزود: با رخدادهای غیرقابل پیش بینی مواجه شدیم، بطور مثال از اواخر خرداد تا اواسط تیر، نیروگاه اتمی بوشهر از مدار خارج شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: فعلا خاموشی نداریم

وزیر نیرو: فعلا خاموشی نداریم