مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 16:202021-07-08ورزشي

ژاپن اولین حریف ایران در رقابت های تکواندوی تیمی المپیک


تیم ملی تکواندوی ایران با ترکیب امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی در این رویداد حضور پیدا می کند.

- تیم ملی تکواندوی ایران با ترکیب امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی در این رویداد حضور پیدا می کند.

جلسه سرپرستان و مراسم قرعه کشی مسابقات تیمی تکواندو در المپیک توکیو دقایقی پیش انجام و تیم های حاضر در این رقابت‎ها حریفان خود را شناختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس پیشنهاد فدراسیون جهانی تکواندو و تایید کمیته بین المللی المپیک (IOC) برای نخستین بار رقابت های تیمی مشترک تکواندو به صورت آزمایشی در بازی های المپیک توکیو برگزار می شود.

تیم های ایران و چین موفق شدند از طریق رقابت های جام جهانی و هنرهای رزمی سهمیه حضور در این رویداد را به دست آورند و با اعلام فدراسیون جهانی تیم های ساحل عاج، روسیه و ژاپن نیز حضور دارند.

جلسه سرپرستان و مراسم قرعه کشی مسابقات تیمی تکواندو در المپیک توکیو امروز (پنجشنبه - 17 تیر) با حضور توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک، دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو، محمد شعبان مسئول برگزاری رقابت ها به صورت آنلاین برگزار شد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده چین، ساحل عاج و روسیه در گروه اول قرار گرفتند که ابتدا هوگوپوشان چین و ساحل عاج با یکدیگر مبارزه می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن اولین حریف ایران در رقابت های تکواندوی تیمی المپیک

ژاپن اولین حریف ایران در رقابت های تکواندوی تیمی المپیک