مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 17:252021-07-08ورزشي

میزبانی های سپاهان ایذه از رقبا در زمین بی طرف


تیم فوتبال سپاهان نوین ایذه در اهواز و زمین بی طرف از رقبای خود میزبانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیان کرد: به دلیل بی مهری مسئولان نسبت به تنها نماینده شهرستان مجبور هستیم که برای برگزاری مسابقات به مرکز استان سفر کنیم.

وی ادامه داد: برای هر سفر و برگزاری مسابقه که آن را در لیگ دسته سوم کشور انجام می دهیم، هزینه های زیادی را صرف می کنیم و خطرات جاده را به جان می خریم تا به محل برگزاری مسابقه برسیم.

صیدالی با بیان اینکه جوانان تنها به دلیل عشق و علاقه به فوتبال همه سختی ها را تحمل می کنند، افزود: امید است که هرچه سریع تر مشکل نور استادیوم تختی ایذه را برطرف شود تا مشکلی برای میزبانی نداشته باشیم.

یعقوب سلحشور سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین ایذه در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هنوز نور ورزشگاه درست نشده است، بیان کرد: معلوم نیست چرا بعد از گذشت یک سال هنوز این مشکل حل نشده است و شهرستان ایذه و استان خوزستان درگیر خرید 30 عدد نورافکن برای استادیوم تختی ایذه هستند.

وی با اشاره به اینکه مشکل مالی داریم و هنوز نتوانسته ایم برای بازیکنان یک جفت کفش تهیه کنیم، اظهار کرد: ما اطلاع کامل داریم که از سوی اداره ورزش استان کمک های میلیاردی به تیم های لیگ دسته یک و لیگ دسته دو شده است و ما نیز نماینده استان خوزستان در لیگ دسته سه کشور هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی های سپاهان ایذه از رقبا در زمین بی طرف

میزبانی های سپاهان ایذه از رقبا در زمین بی طرف