مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 17:452021-07-08سياسي

واکسن کوبرکت به منطقه محروم بشاگرد رسید +عکس


واکسن کوو برکت به بشاگرد رسیده و شبکه بهداشت این شهر مشغول واکسیناسیون مردم با این واکسن ایرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، چند روزی از بالاکشیدن آستین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تزریق واکسن کرونای برکت که اولین واکسن داخلی کشورمان و ششمین واکسن استان هرمزگان رسیده و تزریق آن در مناطق دور دست هرمزگان از جمله در بشاگرد (بشکرد) نیز آغاز شده است.

  به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، 10 هزار واکسن برکت در قالب دو بخش 2 و 8 هزارتایی به این استان رسیده و کار تزریق آن به افراد بالای 60 سال در استان آغاز شده و سهمیه مردم بشاگرد نیز از محل این محموله ارسال شده است.

  احمد محمودی فرماندار بشاگرد نیز در این زمینه در گفت وگو با خبرگزاری فارس در بندرعباس اظهار کرد: از جمعیت 2795 نفری بالای 60 سال در بشاگرد، بیش از 80 درصد دوز اول واکسن خود را دریافت کرده اند که 1163 نفر از آنان با واکسن کوو برکت بوده است.

  وی عنوان کرد: حدود 500 نفر از افراد 60 تا 65 ساله هنوز باقی مانده اند که برخی به علت مهاجرت به روستایی دیگر و یا عدم حضور در آدرس اعلام شده در دسترس مراجعان خانه بهداشت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان نبوده اند که کار پیگیری برای شناسایی و تزریق واکسن به آنان نیز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کوبرکت به منطقه محروم بشاگرد رسید +عکس

واکسن کوبرکت به منطقه محروم بشاگرد رسید +عکس