مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 18:052021-07-08سياسي

بزرگداشت دهه ولایت با شیوه نامه های بهداشتی در قبله تهران برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به تشکیل ستاد مردمی دهه ولایت شهرری گفت: ویژه برنامه های دهه ولایت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرری برگزار می شود.

- حجت الاسلام علی کنگرلو رییس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد دهه ولایت شهرری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: غدیر بزرگترین عید مسلمانان است و بزرگداشت این روز و دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر توسط مسؤولان و نهادهای مردمی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

وی گفت: در همین راستا به منظور هماهنگی وهم افزایی تشکل های مردمی، جلسه ستاد مردمی با حضور تعدادی از فعالان شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و کانون های فرهنگی و تبلیغی درآستان امامزاده عبدالله برگزارشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری افزود: در دهه ولایت امسال هم با تجربه سال گذشته برنامه ها و جشن ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و هدف از این نشست اعلام رویکردها و همچنین استفاده از تجربیات مراکز مردمی می باشد.

حجت الاسلام کنگرلو در ادامه تصریح کرد: با ایجاد شبکه های مختلف در مساجد جهادی و تشکل های دینی باید مراسم و برنامه های فرهنگی و تبلیغی در طول سال داشته باشیم.

  وی در ادامه با اشاره به برنامه های این ایام بیان کرد: جشن های خیابانی سیار با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت دهه ولایت با شیوه نامه های بهداشتی در قبله تهران برگزار می شود

بزرگداشت دهه ولایت با شیوه نامه های بهداشتی در قبله تهران برگزار می شود