مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 18:352021-07-08سياسي

32 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در گلستان اجرا خواهد شد


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: 32 عنوان برنامه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در گلستان اجرا خواهد شد.

- اظهارکرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب 32 عنوان برنامه شاخص با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان های استان گلستان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این عنوان برنامه به منظور پاسداشت شهدای واقعه مسجد گوهرشاد و هفته عفاف و حجاب با مشارکت بانوان فرهیخته، تشکل های دینی، شبکه تبلیغ، نهضت پیشرفت بانوان و موسسات و مراکز قرآنی وفرهنگی و با راهبری حوزه امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: حفظ و تحقق گفتمان حجاب و عفاف، امنیت روانی جامعه، آرامش و تحکیم خانواده را فراهم می کند و دستاوردهای ارزشمندی برای تعالی و سلامت جامعه خواهد داشت.

دیلمی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب به روز و یا هفته ای خاص تعلق ندارد، افزود: عفاف و حجاب امری مستمر و همیشگی و به همه روزها، ساعت ها و لحظات تعلق دارد چرا که ریشه و آفت بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه ای اسلامی ما در تفکر مقابله با ارزش ها به ویژه با محوریت عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده است.

وی با بیان گزارش اجمالی از عناوین برنامه های عفاف و حجاب در این هفته، گفت: برگزاری همایش عفاف و حجاب به صورت منطقه ای، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در گلستان اجرا خواهد شد

32 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در گلستان اجرا خواهد شد