مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 18:452021-07-08پزشكي

10 کودک مازندرانی و گلستانی در انتظار کاشت حلزون شنوایی+ فیلم


مدیر کاشت حلزون دانشگاه علوم پزشکی بابل از انتظار 10 کودک مازندرانی و گلستانی برای کاشت حلزون شنوایی خبر داد و گفت: یاسمین کودک 3 ساله و اهل بهنمیر سومین کودک مازندرانی است که در یک ماه گذشته شنوایی خود را به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، دکتر محسن منادی مدیر کاشت حلزون دانشگاه علوم پزشکی بابل طی گفت وگویی، اظهار کرد: با راه اندازی مرکز کاشت حلزون شنوایی در بیمارستان روحانی بابل این افتخار را داریم که از نقاط مختلف استان و استان های مجاور پذیرای بیماران باشیم.

وی افزود: حدود 10 بیمار در لیست انتظار داریم که تعدادی از بیماران از استان گلستان هستند، نکته دحائز اهمیت این است که عمل جراحی کاشت حلزون هم بر روی کودکان و هم بر روی بزرگسالان انجام می شود ولی شرط انجام عمل برای بزرگسالان داشتن گفتار مناسب است.

منادی با بیان اینکه شانس موفقیت عمل کاشت حلزون شنوایی در کودکان زیر 2 سال بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: از والدین عزیز خواهشمندیم به محض اینکه نشانه ای از کم شنوایی در کودک خود مشاهده کردند سریعا اقدام به انجام آزمایش های شنوایی کنند و در صورت وجود مشکل کم شنوایی، بدون فوت وقت اقدامات لازم را برای درمان و توانبخشی فرزندشان انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کودک مازندرانی و گلستانی در انتظار کاشت حلزون شنوایی+ فیلم

10 کودک مازندرانی و گلستانی در انتظار کاشت حلزون شنوایی+ فیلم