مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 02:502021-07-08اقتصادي

باید برای آینده برق کشور برنامه جدی داشته باشیم


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: تصور اینکه با تعطیلی کارخانه هایی مثل آردسازی ها، مرغداری ها ،سیمان صوفیان و .

چه مشکلاتی در شهر و استان به وجود خواهد آمد، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: تصور اینکه با تعطیلی کارخانه هایی مثل آردسازی ها، مرغداری ها ،سیمان صوفیان و .

چه مشکلاتی در شهر و استان به وجود خواهد آمد، بسیار دشوار است ما نیز نمی خواهیم بحرانی در شهر و استان ایجاد شود اما باید برای آینده برق کشور برنامه جدی داشته باشیم.

یونس ژائله عصر پنجشنبه(17 تیر) در جلسه ی فوق العاده با موضوع بررسی مشکلات قطعی برق صنایع آذربایجان شرقی که با حضور تعدادی از مسئولین و صاحبان صنایع حساس و پر مصرف استان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به این که در سال های قبل نیز با مشکل قطعی برق مواجه بودیم سوال اصلی این است که چرا برای حل این مشکل اقدامی انجام ندادیم و چه کار باید می کردیم که نکرده ایم.

وی ادامه داد: اکنون با کمبود 10 هزار مگاواتی برق مواجه هستیم درحالی که اگر 70 واحد پرمصرف استان را تعطیل کنیم چیزی حدود 200 مگاوات خواهد شد که سهم بسیار ناچیزی از کمبود را جبران خواهد کرد لذا ما انتظار داریم برنامه ی مشخصی داده شود تا تکلیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای آینده برق کشور برنامه جدی داشته باشیم

باید برای آینده برق کشور برنامه جدی داشته باشیم