مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-09اقتصادي

گزارش استقبال تهرانی ها از واکسن کرونا روی میز وزیر بهداشت


رییس رصدخانه اجتماعی کووید 19، با اشاره به ضرورت بررسی ابعاد مختلف کرونا، گفت: گزارش عوامل مؤثر بر واکسیناسیون و میزان پذیرش آن در شهر تهران، - برای وزیر بهداشت ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دنیا و تعداد 4 میلیون بیمار کرونایی که در جهان فوت کردند، و آمار سه میلیون و 250 هزار مبتلا در ایران که حدود 85 هزار تن از آنان فوت شده اند، گفت: شواهد علمی نشان می دهند، موج پنجم در کشور آغاز شده و باید آمادگی مقابله با این موج و شیوع ویروس هندی که با قدرت بالا منتشر می شود، داشته باشیم.

خانکه افزود: قبلاً به ازای هر صد نفر مورد مثبت، 8 تن فوت می شدند که رقم بالایی بود، و آن هم به دلیل تحریم ها که کیت های تشخیصی را با کمبود مواجه کرده بود و یا وسایل حفاظتی به اندازه کافی نداشتیم، ولی الان این رقم کاهش پیدا کرده و آن هم به دلیل افزایش تست، تولید وسایل بهداشتی و حفاظتی و در دسترس بودن آن در کشور است، ضمن اینکه تولید و تزریق واکسن نیز در کشور راه افتاده است.

وی تصریح کرد: مطالعه ای طراحی شده تا سیاست های ملی را ارزیابی کنیم، مثلاً اعمال محدودیت ها و پذیرش آن از سوی مردم نیز روند منطقی ندارد و نیاز دارد تا مورد مطالعه قرار بگیرد.

خانکه همچنین گفت: تمام دنیا به فواصل مختلف، به ابعاد اجتماعی کووید 19 پرداختند چون مدیریت سلامت نیازمند نگاه همه جانبه و توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش استقبال تهرانی ها از واکسن کرونا روی میز وزیر بهداشت

گزارش استقبال تهرانی ها از واکسن کرونا روی میز وزیر بهداشت