مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-09سياسي

مجمع شعرای آیینی استان همدان تشکیل می شود


همدان_مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: با انتخاب یک سرپرست و مستقل کردن مجمع شاعران آیینی استان، به دنبال شناسایی ظرفیت های شعر آیینی استان و تشکیل مجمع هستیم.

- اظهار کرد: به طور کلی چند تشکل میانی وجود دارد که نقش واسط بین مردم و سازمان را ایفا می کنند، خانه مداحان و مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی و هیئات حسینی از این جمله تشکل ها هستند.

وی ادامه داد: در این دوره به دلیل کمرنگ بودن حضور برخی از ظرفیت هایی که ارتباط مؤثری با فضای مذهبی و آیینی سازمان تبلیغات اسلامی دارند، تصمیم بر این شد که برخی تشکل ها مانند مجموعه خانه مداحان به سه بخش کانون مداحان خواهران، کانون مداحان برادران و مجمع شاعران آیینی تفکیک و به سه مجموعه ی مستقل تبدیل شود تا ظرفیت های هرکدام به طور مناسب و در درون خود آن مجمع فعال شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان ادامه داد: به عنوان نمونه سال گذشته انتخابات کانون مداحان برادران برگزار شد و خواهران حضور نداشتند و اکنون نیز در حال طی کردن فرایند انتخابات کانون مداحان خواهران هستیم.

نظیری در خصوص مجمع شاعران آیینی استان نیز گفت: مجمع شاعران آیینی نیز کاملاً مستقل شده و یک نفر به عنوان سرپرست مجمع شاعران آیینی انتخاب شده است که مقدمات شناسایی ظرفیت های شعر آیینی استان را فراهم سازد تا شاعران آیینی استان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع شعرای آیینی استان همدان تشکیل می شود

مجمع شعرای آیینی استان همدان تشکیل می شود