مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-09اجتماعي

شرایط بازگشایی مدارس در مهر 1400 چگونه است؟


مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان مدارس غیردولتی هم مشمول تزریق واکسن کرونا هستند، درباره شرایط بازگشایی مدارس در مهر ماه توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد محسن بیگی در گفتگو با تسنیم درباره واکسیناسیون معلمان و اینکه معلمان مدارس غیردولتی نیز مشمول خواهند شد، اظهار کرد: تمام معلمان، مشمول تزریق واکسن کرونا هستند و اطلاعات معلمان مدارس غیردولتی با توجه به ثبت اطلاعات موسسان این مدارس در سامانه مشارکت ها (سامانه مربوط به سازمان مدارس غیر دولتی) موجود است.

وی افزود: اسامی معلمان در اختیار وزارت بهداشت قرار خواهد گرفت و هم اکنون در حال جمع آوری اطلاعات آن ها هستیم، حدد 940 هزار معلم در بخش دولتی و 250 هزار معلم در مدارس غیردولتی داریم.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: تمام افرادی که در مدارس فعالیت می کنند و تمام کارکنان آموزش و پرورش مشمول تزریق واکسن کرونا هستند.

تدوین پروتکل جدید برای بازگشایی مدارس وی درباره واکسیناسیون دانش آموزان مطرح کرد: در دستورالعمل های وزارت بهداشت موضوع واکسیناسیون دانش آموزان مطرح نیست البته برای بازگشایی مدارس در حال تنظیم پروتکل جدید هستیم که تا پایان مرداد تهیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بازگشایی مدارس در مهر 1400 چگونه است؟

شرایط بازگشایی مدارس در مهر 1400 چگونه است؟