مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-09بين الملل

هشدار آکسفام در باره خطر گرسنگی گسترده مردم جهان


بر اساس ارزیابی این گروه، اکنون 155 میلیون تن در روی کره زمین در مرحله بحرانی ناامنی غذایی یا شرایط بدتر از آن به سر می برند که نزدیک به 20 میلیون تن بیشتر از سال گذشته است و علت این وضع برای نزدیک به دوسوم این افراد، - وجود درگیری های نظامی در کشورشان می باشد.

سازمان مبارزه با فقر آکسفام اعلام کرد که هر دقیقه 11 نفر در جهان به علت فقر جان خود را از دست می دهند و شمار افرادی که با شرایط گرسنگی و قحطی در جهان روبه رو هستند، در سال گذشته 6 برابر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه ایرنا از خبرگزاری آسوشیتدپرس؛ آکسفام در نوشتاری با عنوان افزایش چند برابری ویروس گرسنگی نوشت که شمار تلفات گرسنگی و قحطی از شمار قربانیان بیماری کووید 19 که هر دقیقه 7 نفر را از بین می برد، فراتر رفته است.

بر اساس ارزیابی این گروه، اکنون 155 میلیون تن در روی کره زمین در مرحله بحرانی ناامنی غذایی یا شرایط بدتر از آن به سر می برند که نزدیک به 20 میلیون تن بیشتر از سال گذشته است و علت این وضع برای نزدیک به دوسوم این افراد، وجود درگیری های نظامی در کشورشان می باشد.

به گفته ابی مکسمن مدیرعامل آکسفام، امروزه پیامدهای منفی درگیری های پایان نیافتنی از پیامدهای اقتصادی کووید 19 فراتر رفته و بحران تشدید شونده اقلیمی موجب رانده شدن بیش از 520 هزار تن تا آستانه گرسنگی و قحطی شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آکسفام در باره خطر گرسنگی گسترده مردم جهان

هشدار آکسفام در باره خطر گرسنگی گسترده مردم جهان