مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-09فرهنگي

جشنواره در شرایط سختی برگزار شد/ تجربه یک سال فرسایشی با کرونا


کارگردان نمایش «هملت» که در بخش صحنه ای بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی روی صحنه رفت، برگزاری جشنواره و اجرای آثار در شرایط کرونایی را سخت دانست.

- کارگردان نمایش هملت که در بخش صحنه ای بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی روی صحنه رفت، برگزاری جشنواره و اجرای آثار در شرایط کرونایی را سخت دانست.

شایان افشردی کارگردان نمایش هملت که روز یکشنبه 13 تیر در بخش صحنه ای بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی در مرکز تئاتر مولوی به صحنه رفت، درباره تولید و اجرای این اثر نمایشی با توجه به تأخیر بیش از یک ساله در برگزاری جشنواره، به مبتلا شدند و ما مجبور به تغییر در گروه شدیم و در نهایت با شرایط سختی نمایش را تولید کردیم.

وی درباره اینکه آیا موافق جابجایی زمان برگزاری جشنواره بیست و سوم با توجه به تعطیلی و محدودیت های جدید کرونایی بود یا نه، تأکید کرد: موافق اینکه زمان برگزاری جشنواره تغییر کند و به زمان دیگری موکول شود، نبودم زیرا اگر برگزاری جشنواره عقب می افتاد معلوم نبود که دوباره کی و چگونه برگزار خواهد شد یا نه.

اکثر گروه ها یک سال زمان صرف تمرین و تولید نمایش خود کرده اند به همین خاطر طی جلسه ای که کارگردان ها و دبیرخانه جشنواره داشتیم، اکثرا موافق برگزاری جشنواره بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره در شرایط سختی برگزار شد/ تجربه یک سال فرسایشی با کرونا

جشنواره در شرایط سختی برگزار شد/ تجربه یک سال فرسایشی با کرونا