مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-09سياسي

تعامل فرهنگی و هنری رسانه های دیداری و نیروی انتظامی


کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری در ادامه جلسات مختلف با ارگان ها، تشکل ها و سازمان های مرتبط با سردار حاجیان معاون اجتماعی ناجا و مجتبی رشوند مدیرعامل ناجی هنر نیز دیدار کرد.

- به نقل از روابط عمومی کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری، کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری در ادامه جلسات مختلف با ارگان ها، تشکل ها و سازمان های مرتبط در جهت تعامل و همراهی در نظم بخشیدن و انسجام به تولیدات فرهنگی و رسانه ای در مدیای مختلف با سردار مهدی حاجیان معاون اجتماعی ناجا و مجتبی رشوند مدیرعامل ناجی هنر نیز دیدار داشت.

در نشست صمیمانه ای که بین رییس و تعدادی از اعضای هیات مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری و جمعی از تهیه کنندگان پیشکسوت حوزه رسانه با سردار حاجیان معاون اجتماعی نیروی انتظامی برگزار شد به تعامل چند جانبه پلیس و این کانون پرداخته و مقرر شد معاونت اجتماعی ناجا در خصوص تولیدات رسانه ای در وجوه مختلف پیرامون تولیدات فرهنگی و هنری با کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری تعامل و همکاری داشته باشد.

در این نشست که با حضور مهدی فرجی رییس هیات مدیره، فرشاد صادقی مدیر عامل کانون تهیه کنندگان، بهروز مفید عضو هیات مدیره کانون تهیه کنندگان، ایرج محمدی تهیه کننده پیشکسوت، سید امیر پروین حسینی عضو هیات موسسه کانون ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل فرهنگی و هنری رسانه های دیداری و نیروی انتظامی

تعامل فرهنگی و هنری رسانه های دیداری و نیروی انتظامی