مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-09سياسي

اعلام آمادگی هند برای شرکت در مراسم تحلیف آیت الله رییسی


طبق گزارش «ایندیا تودی»، هند در پاسخ به دعوت ایران از این کشور برای شرکت در مراسم سوگند رییس جمهور منتخب، اعلام کرده در این مراسم حاضر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های هندی ضمن اعلام خبر دعوت ایران از این کشور برای شرکت در مراسم سوگند رییس جمهور منتخب ایران، از پذیرش این دعوت از سوی دهلی نو خبر داده اند.

  پایگاه اینترنتی نشریه ایندیا تودی در همین خصوص گزارش داد هند دعوت ایران را پذیرفته اما هنوز در این خصوص که چه کسی به عنوان نماینده این کشور در مراسم سوگند آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب ایران شرکت کند، تصمیم گیری نکرده است.

در این گزارش همچنین به نقل از منابعی عنوان شده که نخست وزیر هند در نامه ای که برای آیت الله رییسی فرستاده بود، از وی دعوت کرده که زمانی که شرایط به لحاظ همه گیری کرونا بهتر شود، به هند سفر کند.

  سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند عصر روز چهارشنبه در توقفی چند ساعته در تهران در مسیر سفرش به مسکو با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و همچنین آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب دیدار و پیام نارندرا مودی نخست وزیر هند را تسلیم آیت الله رییسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی هند برای شرکت در مراسم تحلیف آیت الله رییسی

اعلام آمادگی هند برای شرکت در مراسم تحلیف آیت الله رییسی