مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-09سياسي

تعامل پلیس با قاب های نمایشی در رسانه


کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری در ادامه جلسات مختلف با ارگان ها، تشکل ها و سازمان های مرتبط، در جهت تعامل و همراهی در نظم بخشیدن و انسجام به تولیدات فرهنگی و رسانه ای در مدیای مختلف با معاون اجتماعی ناجا و مدیرعامل ناجی هنر دیدار کردند.

- کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری در ادامه جلسات مختلف با ارگان ها، تشکل ها و سازمان های مرتبط، در جهت تعامل و همراهی در نظم بخشیدن و انسجام به تولیدات فرهنگی و رسانه ای در مدیای مختلف با معاون اجتماعی ناجا و مدیرعامل ناجی هنر دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری، در نشستی که بین رییس و تعدادی از اعضای هیات مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری و جمعی از تهیه کنندگان پیشکسوت حوزه ی رسانه با سردار حاجیان معاون اجتماعی نیروی انتظامی برگزار شد، به تعامل چندجانبه پلیس و این کانون پرداخته شد و مقرر شد معاونت اجتماعی ناجا درخصوص تولیدات رسانه ای در وجوه مختلف پیرامون تولیدات فرهنگی و هنری با کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری تعامل و همکاری داشته باشد.

در این نشست که با حضور مهدی فرجی رییس هیات مدیره، فرشاد صادقی مدیر عامل کانون تهیه کنندگان ، بهروز مفید عضو هیات مدیره کانون تهیه کنندگان، ایرج محمدی تهیه کننده پیشکسوت، سید ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل پلیس با قاب های نمایشی در رسانه

تعامل پلیس با قاب های نمایشی در رسانه