مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 07:402021-07-09سياسي

تشدید محدودیت های جدید برای مقابله با موج پنجم کرونا در کیش


سخنگوی شورای سلامت کیش از اعمال و تشدید محدودیت های جدید در فعالیت های بخش های دولتی و خصوصی کیش برای مقابله با موج پنجم کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد، در چهل و یکمین ستاد اقدامات پیشگیرانه از بیماری افزود: از سوی دیگر مجموعه فیاک نیز با ظرفیت حدود 45 بیمار آماده خدمات رسانی به این بیماران می باشد.

دکتر محمدرضا رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش نیز گفت: با توجه به شرایط موجود و رنگبندی قرمز جزیره کیش در خصوص بعضی از محدودیت ها تصمیمات لازم گرفته و گزارشی از روند و شدت شیوع و موارد بستری ناشی از این بیماری در بیمارستان به منظور اطلاع ساکنان کیش ارائه شد.

وی در خصوص میزان سرایت این ویروس گفت: قدرت سرایت این ویروس نسبت به انواع قبلی بسیار بالا بوده و باید تمام شیوه نامه های بهداشتی توسط مسافران و ساکنان کیش رعایت شود.

وی خواستار توجه بیشتر به ساماندهی ناوگان حمل و نقل و ضدعفونی کردن خودروهایی این ناوگان شد.

سخنگوی شورای سلامت کیش همچنین در خصوص پروازهای ورودی به جزیره کیش تشریح کرد: یکی ازاقدامات پیشگیرانه ستاد کرونا عدم تبلیغ جذابیت های گردشگری و اعمال محدودیت های لازم در جهت کاهش تقاضای سفر به کیش بوده و تصمیماتی نیز دز این خصوص اتخاذ و مصوبات آن به اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت های جدید برای مقابله با موج پنجم کرونا در کیش

تشدید محدودیت های جدید برای مقابله با موج پنجم کرونا در کیش