مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-09سياسي

رزم واقعی در اردوگاه ها به دانشجویان آموزش داده می شود


آموزش در سال جدید به روز شده است و دانشجویان با استفاده از روش های مبتکرانه، شرایط رزم واقعی را در این دوره ها آموزش می بینند.

- به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اردوگاه دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در منطقه جنگل کلاردشت بازدید و امور آموزشی، تربیتی و فرهنگی دانشجویان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر نصیرزاده در جمع استادان و فرماندهان این اردوگاه با تقدیر از مسئولین و برگزارکنندگان اردوگاه های سه گانه ارتش، با بیان اینکه فعالیت های آموزشی اردوگاه ها از جنبه های مختلف قابل بررسی است، تصریح کرد: این مراکز آموزشی، محلی برای دانشجویان دانشگاه های افسری است که آموزش های تئوریک خود را به صورت عملی مورد آزمایش و تمرین قرار دهند.

وی افزود: استادان دانشگاه در این اردوگاه ها با وجود شرایط سخت، دانشجویان را به صورت عملی، تمرین و آموزش می دهند که همین امر موجب افزایش توان رزمی و ورزیدگی آنها شده است.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه اردوگاه های کویر، کوهستان و جنگل هر کدام آموزش مخصوص خود را دارد، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه های افسری انواع آموزش های ویژه در این اردوگاه ها را فرا می گیرند تا اگر در رزم شرایط سختی پیش آمد، بتوانند با آن مقابله کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم واقعی در اردوگاه ها به دانشجویان آموزش داده می شود

رزم واقعی در اردوگاه ها به دانشجویان آموزش داده می شود