مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-09پزشكي

گلایه های تند نمکی به انتقادها/افشاگری درباره مافیای دارو در کشور


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با گلایه های تند به انتقادهایی که به عملکرد وزارت بهداشت در زمینه توزیع و تزریق واکسن می شود از مافیای دارو پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا قدرت شروع می شود، افزود: کجای دنیا وزیر بهداشت اقدام به واردات دارو می کند باید واکسن تأمین و تحویل وزارت بهداشت شود اما بنده شخصاً اقدام به واردات واکسن کرده ام.

وی با بیان اینکه از اردیبهشت سال گذشته دنبال واردات واکسن بودند اما دوستان و دشمنان هر دو ما را در این زمینه قال گذاشته اند، ادامه داد: ناجوانمردانه است بگوییم وزارت بهداشت در واردات واکسن تعلل کردند، اصلاً قرار نیست بنده واکسن بیاورم متأسفانه این حرف از سوی عده ای مطرح می شود که می دانند اصل ماجرا چه هست اما باز تمام تقصیرها را گردن وزارت بهداشت می اندازنند.

نمکی با اشاره به موفقیت های کشور در زمینه تولید واکسن داخلی نیز بیان کرد: بزرگترین موفقیت ما تولید واکسن داخلی است اما برای بنده تن به آتش نمی زدم امروز شاهد تولید واکسن داخلی نیز نبودیم، امروز ترکش هایی که به سوی بنده روانه می شود بخاطر تلاش هایم برای تولید واکسن داخلی است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در ابتدای حضورم در وزارت بهداشت جلوی مافیای بزرگ دارو ایستاده ام، اضافه کرد: متأسفانه عده ای دارویی را که 10 الی 15 تولید کننده داخل اقدام به تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های تند نمکی به انتقادها/افشاگری درباره مافیای دارو در کشور

گلایه های تند نمکی به انتقادها/افشاگری درباره مافیای دارو در کشور