مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-09بين الملل

رد درخواست بازپرس پرونده انفجار بیروت برای پیگرد قضایی مقام بلندپایه امنیتی


تنها چند روز پس از گزارش رسانه های لبنانی درباره آغاز روند پیگرد قضایی مقامات امنیتی و سیاسی بلندپایه این کشور در ارتباط با انفجار بیروت، منابع لبنانی خبر دادند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های خبری، امروز (جمعه)، گزارش دادند که به نقل از منابع قضایی در این خصوص گزارش داد که محمد الفهمی وزیر کشور لبنان درخواست قاضی طارق بیطار درباره بازجویی از سرلشکر عباس ابراهیم مدیر امنیت کل لبنان را رد کرده است.

منابع لبنانی اخیرا گزارش داده بودند که بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت روند پیگرد قضایی مقامات امنیتی و سیاسی بلندپایه این کشور را آغاز کرده است.

منابع لبنانی خبر داده بودند که بازپرس پرونده زمانی را برای بازجویی از حسان دیاب نخست وزیر پیشبرد امور لبنان به عنوان مدعی علیه مشخص کرده است؛ اما این زمان هنوز علنی نشده است.

 قاضی طارق بیطار همچنین نامه ای به واسطه دادستانی کل کیفری برای مجلس نمایندگان این کشور ارسال کرده بود و در آن خواسته بود که مصونیت پارلمانی از علی حسن خلیل وزیر دارایی سابق، غازی زعیتر وزیر امور امور عامه المنفعه سابق و نهاد المشنوق وزیر کشور سابق برداشته شود تا زمینه برای اقامه دعوی و پیگرد این افراد فراهم گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد درخواست بازپرس پرونده انفجار بیروت برای پیگرد قضایی مقام بلندپایه امنیتی

رد درخواست بازپرس پرونده انفجار بیروت برای پیگرد قضایی مقام بلندپایه امنیتی