مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-09دانش

همکاری دانشگاه آزاد و اوقاف در زمینه تجاری سازی دستاوردهای محققان


دانشگاه آزاد و سازمان اوقاف با هدف همکاری در زمینه تحقیق و توسعه فناوری های نوظهور و نیاز محور جامعه و تجاری سازی دستاوردهای فناورانه محققان با یکدیگر همکاری می کنند.

- به نقل از دانشگاه آزاد، تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف گسترش زمینه های همکاری دو طرف در رابطه با فعالیت های علمی، پژوهشی، فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان به امضا رسید.

در این تفاهم نامه که به امضای محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه رسید، ایجاد و راه اندازی شهر دانش، پارک علم و فناوری و تسهیل فعالیت های پژوهشی، فناورانه و نوآورانه با تأکید بر اقتصاد دانش بنیان و استفاده از ظرفیت ها و زیرساختهای طرفین مورد تأکید قرار گرفته است.

همکاری در زمینه فرهنگ سازی، ترویج و اشاعه علم و فناوری و بهره برداری از موقوفات مرتبط از جمله همکاری در زمینه تحقیق و توسعه فناوری های نوظهور و نیاز محور جامعه ، تجاری سازی دستاوردهای فناورانه محققان، کارآفرینان و صاحبان ایده در جهت حل مشکلات کشور ، حمایت از فعالان کسب و کارهای فناورانه و ایجاد اشتغال دانش بنیان و بهره مندی متقابل از ظرفیت ها و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه آزاد و اوقاف در زمینه تجاری سازی دستاوردهای محققان

همکاری دانشگاه آزاد و اوقاف در زمینه تجاری سازی دستاوردهای محققان