مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-09سياسي

70 مسافر پرواز تهران-تاشکند بدلیل ممانعت ترکمنستانی ها سرگردان شدند


مسافران پرواز ساعت 7 صبح امروز تهران-تاشکند به دلیل ممانعت ترکمنستان از عبور این پرواز از آسمان کشورش، مجبور به فرود در فرودگاه مشهد شده و تا کنون مشکل آنها حل نشده باقی مانده است.

- خبرنگار مهر ، پرواز بامداد امروز تهران-تاشکند هواپیمایی زاگرس با شماره پرواز 3055 که ساعت 7:01 دقیقه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد تاشکند برخاسته بود، هنگام ورود به آسمان ترکمنستان با ممانعت طرف ترکمنستانی مواجه شده و مجبور به فرود در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد.

گفته شده عدم پرداخت هزینه پروازهای عبوری قبلی زاگرس ایر به هواپیمایی کشوری ترکمنستان، علت جلوگیری آنها از عبور از آسمان این کشور است؛ در حالی که ایرلاین ایرانی می گوید 10 روز قبل هزینه پروازهای عبوری را پرداخت کرده و رسید الکترونیکی واریز را به طرف ترکمن ارائه کرده است.

مدیرعامل زاگرس: دیروز ترکمن ها به ما مجوز عبور دادند اما هنگام ورود به آسمان آنها گفتند این مجوز باطل شده کاپیتان منوچهر حاجی بنده مدیرعامل هواپیمایی زاگرس در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره پرواز امروز تهران-تاشکند اظهار کرد: ما از هواپیمایی کشوری ترکمنستان مجوز پرواز عبوری امروز فرودگاه امام خمینی (ره) به تاشکند (پایتخت ازبکستان) را اخذ کرده بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 مسافر پرواز تهران-تاشکند بدلیل ممانعت ترکمنستانی ها سرگردان شدند

70 مسافر پرواز تهران-تاشکند بدلیل ممانعت ترکمنستانی ها سرگردان شدند