مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 09:302021-07-09سياسي

مهار قیمت و ایجاد ثبات در بازار باید اولویت نخست رییس جمهور باشد


مهار و کنترل قیمت کالا، ایجاد ثبات در بازار، اشتغال زایی و توجه به مسکن از مهم ترین اولویت های رییس جمهور منتخب باید باشد.

- ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به هفته عفاف و حجاب و با توجه احکام اسلامی به این موضوع، اظهار کرد: حجاب و عفاف برای مردان و زنان از فلسفه های نورانی برخوردار است و پیشگیری از بروز ناهنجاری های اخلاقی در جامعه و حفظ امنیت از جمله حکمت آن محسوب می شود.

آیت الله فلاحتی، حجاب را سبب شکل گیری فرهنگ عفت و حیا در جامعه عنوان و بیان کرد: عفاف و حجاب موجب ایجاد طهارت قلبی در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه توجه به عفاف و حجاب در میان مردان و زنان زمینه طهارت را فراهم می کند، گفت: بی حجابی، بی عفتی و اشاعه فحشاء و منکر در تاریخ بی سابقه نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به گلایه مردم از وضعیت عفاف و حجاب در جامعه، اضافه کرد: بعضی خانواده ها به بی حجابی در جامعه دامن می زنند و در این راستا همه باید امر به معروف و نهی از منکر کنند.

آیت الله فلاحتی همچنین در ادامه به موضوع تحلیف رییس جمهور منتخب در مرداد ماه نیز اشاره و تصریح کرد: مهار قیمت ها و ایجاد تعادل و ثبات در بازار از مهم ترین اولویت های رییس جمهور دولت سیزدهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار قیمت و ایجاد ثبات در بازار باید اولویت نخست رییس جمهور باشد

مهار قیمت و ایجاد ثبات در بازار باید اولویت نخست رییس جمهور باشد