مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-09سياسي

امکانات درمانی شمال آذربایجان غربی نیازمند توجه جدی است


نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی با گلایه از کمبود امکانات بیمارستانی شمال آذربایجان غربی گفت: وضعیت امکانات بیمارستانی شمال استان نیازمند توجه جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علیپور ظهر جمعه در سی و ششمین آیین پویش ره سلامت در ارومیه با بیان اینکه متأسفانه در 4 شهرستان شمال استان تنها یک مرکز سی تی اسکن وجود دارد، افزود: فضای بیمارستانی و تجهیزات بیمارستانی منطقه شمال آذربایجان غربی نیازمند توسعه است تا در وضعیت فعلی از برخی هزینه ها جلوگیری شود.

وی با اشاره به مراجعه عده زیادی از مردم شهرهای شمالی برای درمان به مرکز استان اظهار کرد: هرچند با گذشت 4 ماه مسیر ترانزیتی مرز بازگشایی شد اما برای کمک به اقتصاد منطقه نیاز است با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی مرز مسافری بازرگان نیز بازگشایی شود چرا که کشور ترکیه با بازگشایی مرزهای مسافری موافقت کرده و از طرف ایران با مشکل مواجه هستیم.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس با تاکید به مرزی بودن استان و مراودات تجاری با کشورهای همسایه تصریح کرد: معیشت مردم منطقه به مرزها وابسته است و با توجه به شیوع کرونا و بسته شدن مرزها، معیشت و اقتصاد منطقه با مشکل مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات درمانی شمال آذربایجان غربی نیازمند توجه جدی است

امکانات درمانی شمال آذربایجان غربی نیازمند توجه جدی است