مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-09سياسي

امام جمعه ابرکوه: عملکرد نظام آموزشی در پرورش شخصیت دینی کودکان ضعیف است


امام جمعه ابرکوه با انتقاد از عملکرد متولیان نظام آموزشی در پرورش شخصیت دینی کودکان گفت: آنقدر که دشمن بر روی تخریب شخصیت دینی کودکان و نوجوانان سرمایه گذاری و کارکرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن گرامیداشت روز ادبیات کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: نظام آموزشی جاذبه دار و شخصیت سازی تاکنون در بُعد پرورشی شخصیت فرزندان نبوده و دستگاه ها، برنامه هایشان را با روزمرگی گذرانده اند.

کار و ابتکار باید خروجی سیاست گذاری برای برنامه های کودکان و نوجوانان باشد امام جمعه ابرکوه ادامه داد: امید است دولت تحول بخش آینده برای کودکان و نوجوانان که سازندگان نسل فردای کشور و شخصیت های دهه های آینده هستند، برنامه ای مناسب تدوین کند که خروجی آن کار و ابتکار باشد.

متأسفانه شخصیت دوگانه جوانان امروز فقط ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن نیست؛ بلکه غرب زدگی و غرب مسلکی مربیان و آموزشیاران موجب تهی شدن نسل جوان امروز از بسیاری از علوم و معارف و حقایق انسان ساز شده است.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه هیچ چیز مثل ادبیات قرآنی شخصیت ساز کودکان و نوجوانان و هیچ چیز هم مثل فرهنگ بی مبالات غربی مُخرّب شخصیت آنان نیست، تصریح کرد: ما موظفیم نسبت به قصه گویان و مربیانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه: عملکرد نظام آموزشی در پرورش شخصیت دینی کودکان ضعیف است

امام جمعه ابرکوه: عملکرد نظام آموزشی در پرورش شخصیت دینی کودکان ضعیف است