مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-09سياسي

مسکن، اشتغال و مبارزه با فساد از اولویت های رییسی باشد


امام جمعه رشت با بیان اینکه توجه به مسکن باید از اولویت های رییس جمهور منتخب باشد، گفت: ایجاد اشتغال و مقابله با فساد به ویژه فساد اداری باید از برنامه های کاری رییس جمهور منتخب باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول برخوردار است و پیشگیری از بروز ناهنجاری های اخلاقی در جامعه و حفظ امنیت از جمله حکمت آن محسوب می شود.

امام جمعه رشت حجاب را سبب شکل گیری فرهنگ عفت و حیا در جامعه خواند و بیان کرد: عفاف و حجاب موجب ایجاد طهارت قلبی در جامعه می شود.

فلاحتی حجاب و عفاف را برای مردان و زنان طهارت زا عنوان کرد و گفت: بی حجابی، بی عفتی و اشاعه فحشا و منکر در تاریخ بی سابقه نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مردم از وضعیت عفاف و حجاب در جامعه گلایه دارند، تصریح کرد: بعضی خانواده ها به بی حجابی در جامعه دامن می زنند و در این راستا همه باید امر به معروف و نهی از منکر کنند.

فلاحتی به 12 مردادماه روز تنفیذ رییس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: رییس جمهور منتخب در آغاز کار خود مهار قیمت ها را در برنامه خود داشته باشد و تنها عرضه کالا کافی نیست بلکه در بازار باید تعادل و ثبات قیمت باشد.

وی با بیان اینکه توجه به مسکن باید از اولویت های رییس جمهور منتخب باشد، افزود: ایجاد اشتغال و مقابله با فساد به ویژه فساد اداری باید از برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن، اشتغال و مبارزه با فساد از اولویت های رییسی باشد

مسکن، اشتغال و مبارزه با فساد از اولویت های رییسی باشد