مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-09سياسي

مسئولان باید پیش بینی کمبود آب و برق، در فصل گرما را می کردند


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بروز مشکلاتی در تامین برق و آب مورد نیاز مردم گفت: مسئولان باید پیش بینی کمبود آب و برق در فصل گرما را می کردند.

- ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به بروز مشکلات قطع آب و برق در استان کرمانشاه و کشور اظهار کرد: در موضوع قطعی آب و برق 2 نکته مهم وجود دارد یکی بحث کمبود تولید برق و منابع آبی و موضوع دیگر صرفه جویی در مصرف توسط مردم است.

وی افزود: مسئولین مربوطه در صنعت برق و آب باید در گذشته با ابزار علم که می توان شرایط آینده را پیش بینی کرد و با توجه به رشد جمعیت، مسکن و مصرف پیش بینی نیاز کشور را می کردند و اکنون که فصل تابستان و گرما فرا رسیده دیگر کاری نمی توان انجام داد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به موضوع صرفه جویی در مصرف توسط مردم تصریح کرد: صرفه جویی در مصرف و دوری از اسراف در دین اسلام آمده است و اکنون که در استان کرمانشاه و کشور کمبودهایی وجود دارد صرفه جویی توسط مردم احساس می شود.

علما با اشاره به فرا رسیدن روز عفاف و حجاب بیان کرد: رضاخان پس از سفر به ترکیه دستور کشف حجاب و ممنوعیت برگزاری جلسات روضه را صادر کرد و مردم در قیام خونین مسجد گوهرشاد مشهد در دفاع از حجاب در مقابل رضاخان ایستادند زیرا ارزش های دینی از هر چیزی مهم تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید پیش بینی کمبود آب و برق، در فصل گرما را می کردند

مسئولان باید پیش بینی کمبود آب و برق، در فصل گرما را می کردند