مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-09سياسي

مسؤولان در رفع مشکلات قطعی برق جدیت داشته باشند


قطعی های مکرر برق سختی های زیادی را برای مردم ایجاد کرده است و مسؤولان در رفع مشکلات قطعی برق جدیت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودهن، حجت الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه رودهن در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: در آستانه ورود به ماه پر برکت ذی الحجه هستیم و پیشاپیش اعیاد این ماه را خدمت مسلمانان تبریک عرض می کنم.

وی گفت: اولین روز از ماه ذی الحجه مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است و ازدواج و زندگی مشترک آسان این عزیزان درس های فراوانی را به همه ما به ویژه نسل جوان داده است.

امام جمعه رودهن بیان کرد: خاموشی های اخیر برق در کشور و بالا رفتن دمای هوا باعث بروز مشکلات فراوان شده است و مردم سختی های زیادی را تحمل می کنند.

حسینی افزود: تمام انتظار مردم از مسؤولان در خصوص رفع مشکلات برق به جا است و مسؤولان باید در رفع مشکلات قطعی های مکرر برق جدیت ببخشند و هر چه زودتر این مشکل را رفع کنند.

وی تصریح کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی از یک طرف و مشکلات شیوع ویروس کرونا از طرفی دیگر مردم را در تنگنا قرار داده است و قطعی های برق و آب نباید باعث شود تا هموطنان با مشکل سومی روبرو شوند.

امام جمعه رودهن گفت: طبق گزارش های مردمی، قطعی های مکرر برق باعث آسیب به وسایل برقی مردم در رودهن شده است، از مسؤولان اداره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان در رفع مشکلات قطعی برق جدیت داشته باشند

مسؤولان در رفع مشکلات قطعی برق جدیت داشته باشند