مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-09سياسي

بدحجابی فساد می آورد/ فقدان الگوی درست برای ترویج حجاب


امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه بد حجابی فساد می آورد، گفت: یکی از دلایل گسترش بد حجابی این است که ما نتوانسته ایم الگوسازی کنیم و الگوی دختران جوان ما هنرپیشه ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهدی شهر به میزبانی مصلای نماز جمعه با اشاره به مقوله مهم حجاب و عفاف، تاکید کرد: قرآن در سوره نور و در برخی سوره های دیگر فلسفه حجاب و پوشش را بیان کرده که بسیار اهمیت دارد و برای خانم ها این موضوع جا نیفتاده است و اگر جهل از بین برود همه با حجاب می شوند خداوند در سوره نور اولین فلسفه حجاب را امنیت می داند و می فرمایند که شما مورد اذیت قرار نمی گیرد امروز خانم بدحجاب بیشتر امکان اذیت مورد جوانان فاسد قرار دارد و لذا خداوند می فرمایند که در صحبت ها باید خانم ها آهنگ صحبت هایشان را به گونه ای تنظیم کند که یک جوان به هوس نیفتد و حتی در راه رفتن کفش صدا داری نپوشد که نامحرم ها تحریک شود و مجموع اینها امنیت خانم را فراهم می کند.

وی افزود: مسئله دوم حضور زن در جامعه است که آیا زن می تواند در ادارات باشد؟ بله می تواند اما شرط دارد چرا که بگو و بخند در ادارات توسط دختران حرام است و حتی دختران شعیب که چوپانی می کردند وقتی دیدند گروهی از مردان در کنار چاه هستند، ایستادند تا آنها بروند زیرا نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدحجابی فساد می آورد/ فقدان الگوی درست برای ترویج حجاب

بدحجابی فساد می آورد/ فقدان الگوی درست برای ترویج حجاب