مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 10:552021-07-09سياسي

ضرورت توجه به تولید برق هسته ای برای عبور از مشکلات


امروز 31 کشور جهان از برق هسته ای استفاده می کنند و کشور ایران که برای هسته ای شدن هزینه های زیادی پرداخته فقط 1/2 درصد تولید برق هسته ای را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های نماز جمعه نطنز اظهار کرد:رنج رفتن برق و آب برای ملت سخت شده و انتظار می رود مسؤولان همت ویژه ای به خرج دهند و البته با صرفه جویی و همراهی مردم هم کارساز است.

امام جمعه نطنز افزود:رهبری معظم انقلاب در سال های گذشته در خصوص استفاده از برق هسته ای تذکرات جدی را داده بودند ولی متاسفانه مسؤولان هیچ توجهی به این تذکرات نداشته و امروز ما مشکل قطعی برق داریم.

  وی تصریح کرد:امروز 31 کشور جهان از برق هسته ای استفاده  می کنند و کشور ایران که برای هسته ای شدن هزینه های زیادی پرداخته فقط امروز  1/2 درصد تولید برق هسته ای را دارد.

یعقوبی خاطر نشان کرد: بعضی ها چنان توجیه می کنند که کشور ما با وجود داشتن انرژی های فسیلی و آب نیاز به برق هسته ای ندارد اما در کشور خلبان بود و متوجه نقشه دشمن  شد و کودتای دشمن نقش بر آب شد از اول انقلاب تاکنون دشمن بارها خواستار زدن ضربه به نظام شده است و اما خداوند متعال حافظ و نگهبان انقلاب بوده و بارها کودتای دشمن مانند نوژه و طبس و سایر نقشه ها را نقش بر آب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به تولید برق هسته ای برای عبور از مشکلات

ضرورت توجه به تولید برق هسته ای برای عبور از مشکلات