مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 11:002021-07-09اقتصادي

توسعه همکاری های ایران و فیلیپین در صنعت حلال


در وبینار توسعه همکاری های تجاری و صنعت حلال بین ایران و فیلیپین، پیشنهاد امضای سند همکاری در شناسایی متقابل استاندارد و نشان حلال بین ایران و فیلیپین مطرح شد.

- به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، سیدرضا سیدآقازاده از برگزاری وبینار توسعه همکاری های تجاری و صنعت حلال بین ایران و فیلیپین خبر داد و اظهار داشت: در این نشست پیشنهاد امضای سند همکاری در شناسایی متقابل استاندارد و نشان حلال بین ایران و فیلیپین مطرح شد.

مدیر کل دفتر آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: در این گفتگوی مجازی که با موضوع صنعت حلال و همکاریهای تجاری که برای نخستین بار بین دو کشور برگزار شد، طرفین به تشریح و تبیین مقررات و آیین نامه های مرتبط با صنعت حلال و راه های تقویت مناسبات تجاری بین دو کشور پرداختند.

وی افزود: وجود موافقت نامه بازرگانی بین دو کشور از سال 1996 زمینه تسهیل تجارت بین دو طرف را فراهم کرده و با توجه به موقعیت فیلیپین در اتحادیه جنوب شرق آسیا ASEAN و مشارکت آن کشور در بازارRCEP و از سوی دیگر رابطه مکمل اقتصاد ایران و فیلیپین، انتظار می رود همکاری دو کشور بتواند در بازارهای ثالث نیز تعریف شود.

مدیر کل دفتر آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: سازمان توسعه تجارت ایران به منظور بسترسازی ارتباط تجار دو کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های ایران و فیلیپین در صنعت حلال

توسعه همکاری های ایران و فیلیپین در صنعت حلال