مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 11:402021-07-09سياسي

مشکلات اقتصادی مهمترین دلیل بالا رفتن سن ازدواج جوانان


باید زمینه ازدواج جوانان فراهم شود اما سن ازدواج جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی بالا رفته لذا ضروری است موانع سر راه ازدواج جوانان برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با تأکید بر لزوم توجه به رعایت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، اظهار کرد: حجاب و عفاف به عنوان سلاحی در مقابله با جنگ نرم و هوای نفسانی است و اجرای این امر مهم که در دین اسلام نیز بسیار توصیه شده است.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: حجاب ارزشمند است و در حفظ و اشاعه این  فرهنگ اسلامی در جامعه باید تلاش شود بانوان اسلامی اگر در کشورهای اروپایی نیز زندگی می کنند باید به حجاب اهمیت دهند چون موجب تحکیم بنیان خانواده می شود.

اسکندری گفت: تشکیل خانواده در نزد خدا با ارزش است و در جامعه نیز برای تشکیل خانواده باید زمینه ازدواج جوانان فراهم شود اما متأسفانه سن ازدواج جوانان بالا رفته است که دلیل آن وجود مشکلات اقتصادی است که در سر راه جوانان قرار دارد.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: مشکلات نهاده های دامی و اقتصادی موجب  شده است تا کارت به استخوان دامداران و کشاورزان برسد، آذوقه های دام در گمرک کشور دپو شده است اما مردم در داخل کشور به دنبال تهیه نهاده می گردند،امیدوارم این موضوعات مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی مهمترین دلیل بالا رفتن سن ازدواج جوانان

مشکلات اقتصادی مهمترین دلیل بالا رفتن سن ازدواج جوانان