مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 12:452021-07-09سياسي

نتیجه بررسی تخلفات انتخاباتی فردیس به زودی اعلام می شود


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد گفت: بازشماری آرای بخشی از صندوق های رای انتخابات شورای اسلامی هر فردیس برای برطرف کردن شبهات کاندیداها انجام شده و تاثیر قابل توجهی در نتیجه انتخابات نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی بین خطبه های نمازجمعه امروز شهرستان فردیس، با اشاره به روند رسیدگی به تخلفات انتخاباتی، گفت: پس از جمع آوری شکایات، اعتراضات و مستندات هیات اجرایی انتخابات در فرمانداری آنها را بررسی و به هیات نظارت شهرستان ارسال میکند و نتیجه بررسی ها به هیات عالی نظارت در استان ارسال می شود.

فردیس از این مرحله عبور کرده و موارد مربوط  به فردیس و مشکین دشت بررسی و نتیجه به هیات نظارت استان رسیده و در حال رسیدگی نهایی است که به زودی به هیات نظارت مرکزی  ارسال می شود.

نماینده مردم فردیس در مجلس با بیان اینکه گزارشات و مستندات  تخلفات انتخاباتی که از دستگاه های نظارتی، امنیتی و ناظران هیات نظارت در شعب أخذ رأی واصل شده، به عنوان  منشاتصمیم گیری هیات نظارت است، اظهار کرد: قانونگذار تصمیم گیری خارج از مستندات فوق و بر اساس سلایق شخصی را به هیات نظارت اجازه نداده است و تخلفات انجام شده فارق از اینکه از سوی  چه شخص یا گروهی باشد مورد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه بررسی تخلفات انتخاباتی فردیس به زودی اعلام می شود

نتیجه بررسی تخلفات انتخاباتی فردیس به زودی اعلام می شود