مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 12:502021-07-09سياسي

آلودگی صنایع کشاورزی و صیادی، ماهشهر را با مشکل مواجه کرد


نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آلودگی حاصل از صنایع پتروشیمی، صیادی، دامداری و کشاورزی در منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

- ، حبیب آقاجری ظهر امروز جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی، بحث های کلان نظام بررسی و مطرح می شود که بر حسب وظیفه ام در جلسات مجلس حضور فعالی داشته و به لوایح رأی داده ام.

وی ادامه داد: در بحث رأی گیری طرح ها و لوایح، من به هر چیزی که به سود منافع مردم و نظام بوده است، رأی مثبت و به هر چه که مخالف منافع آنهاست، رأی منفی داده ام.

نماینده مردم بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) در مجلس به حوزه بهداشت اشاره و بیان کرد: بیمارستان 168 تخت خوابه بندر ماهشهر در طول چهار سال گذشته با پیگیری های انجام شده تعداد تخت های آن به 327 تخت افزایش یافته و 65 میلیارد تومان برای شروع پروژه احداث آن مصوب شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با پیگیری های انجام شده برای بیمارستان های حوزه انتخابیه تجهیزات خوبی فراهم شده که از جمله مجوز سه دستگاه سی تی اسکن در بندر ماهشهر، دستگاه رادیولوژی دیجیتالی بیمارستان راه زینب بندر امام خمینی (ره) بخشی از این تجهیزات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی صنایع کشاورزی و صیادی، ماهشهر را با مشکل مواجه کرد

آلودگی صنایع کشاورزی و صیادی، ماهشهر را با مشکل مواجه کرد