مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 15:252021-07-09سياسي

لزوم تشکیل هسته فکری قدرتمند در راستای تحکیم هویت دانش آموزان


دستاوردهای سومین همایش ملی کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی باید منجر به تشکیل هسته فکری قدرتمند در راستای تحکیم و توسعه هویت دانش آموزان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رضوان حکیم زاده در آیین اختتامیه همایش ملی کودکان ایران اسلامی در شیراز با بیان اینکه سومین همایش ملی کودکان ایران اسلامی به هدفمند و ضمنی صورت گیرد و ما با شناخت از مؤلفه و شاخصه های اصلی هویت، می توانیم در آموزش آن به کودکان هدفمند و منسجم عمل کنیم.

او گفت: هویت یابی و هویت سازی، زمانی به درستی انجام می پذیرد و منجر به تشکیل یک هویت یکپارچه م یشود که در ساخت این هویت، تمام عناصر مهم و ارزشمند ملی و مذهبی دخیل باشند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که بدانیم از چه راه هایی می توان در عین حفظ موجودیت و هویت اصلی خویش، از سایر مقوله های بین المللی و جهانی برای توسعه هویت خویش بهره بگیریم.

او بیان کرد: در رابطه با آموزش کودکان مهم است که از طریق فعالیت های برانگیزاننده و جذاب مانند بازی، دست ورزی، فعالیت های داستانی و نمایشی و هنر، به آموزش کودکان اقدام کنیم.

حکیم زاده در مراسم پایانی این همایش، از حمایت ها و همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تجلیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل هسته فکری قدرتمند در راستای تحکیم هویت دانش آموزان

لزوم تشکیل هسته فکری قدرتمند در راستای تحکیم هویت دانش آموزان