مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 16:252021-07-09اقتصادي

کشف احتکار لوازم یدکی خودرو به ارزش 45 میلیارد ریال در زنجان


فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف یک انبار بزرگ دپوی لوازم یدکی خودرو به ارزش تقریبی 45 میلیارد ریال خبر داد.

- سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در راستای مقابله با محتکران اقلام مورد نیاز مردم با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار تعداد زیادی لوازم جانبی خودرو در انباری واقع در زنجان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضایی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات طی بررسی های کارشناسی صورت گرفته مشخص شد تعداد 24 هزار و 915 قطعه لوازم خودرو  از قبیل سپر، درب ، چراغ ، گلگیر، شاسی و  غیره در این انبار احتکار شده است.

 فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای احتکار شده در این انبار را بالغ بر 45 میلیارد ریال تخمین زدند و با دستور مقام قضایی نسبت به پلمب انبار اقدام و در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

وی در ادامه از کشف 14 دستگاه ماینر(دستگاه استخراج ارز دیجیتال) به ارزش 2 میلیارد و 900 میلیون ریال از دو واحد تجاری خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در دو واحد تجاری در سطح شهرستان زنجان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف احتکار لوازم یدکی خودرو به ارزش 45 میلیارد ریال در زنجان

کشف احتکار لوازم یدکی خودرو به ارزش 45 میلیارد ریال در زنجان