مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 16:352021-07-09اقتصادي

صنایع مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند


صنایع مادر علی رغم تعهد به ذینفعان اقتصادی، مسئولیت های اجتماعی هم دارند و باید وظایف خود را در قبال مناطق کمتر برخوردار انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، طبق اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت، به دلیل وجود صنایع فولاد و لوله گستر اسفراین الزام صنایع بزرگ خراسان شمالی به توسعه زیرساخت روستا ها و آلومینای جاجرم مقرر شد این صنایع 19 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های آب و فاضلاب، مشاغل خانگی، راه و جاده و اشتغال 13 روستای جاجرم و اسفراین هزینه کنند.

حمیدرضا ملکی مشاور این سازمان نیز اظهار کرد: صنایع مادر، علی رغم تعهد به ذینفعان اقتصادی، مسئولیت های اجتماعی هم دارند و باید وظایف خود را در قبال مناطق کمتر برخوردار انجام دهند.

وی گفت: ستاد مثلث توسعه اقتصادی این وزارتخانه 342 طرح را در 15 استان با محوریت ارتقای سطح رفاه و معیشت روستاییان در دست اجرا دارد که در این حوزه، استان های خراسان رضوی با 177 طرح و سپس کرمان، اصفهان و البرز، پیشتاز هستند.

گفتنی است که در خراسان شمالی در ایام خاصی به مسئولیت اجتماعی صنایع توجه می شود و فقط مسئولیت اجتماعی را هزینه دادن صنایع خلاصه می کنند! اما جای تأمل دارد که معنای حقیقی مسئولیت اجتماعی چیست و چرا فقط گاهی از آن یاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند

صنایع مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند