مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 20:252021-07-09اقتصادي

تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در بندر بوشهر 32 درصد افزایش یافت


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طی سه ماهه نخست امسال تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در بندر بوشهر 32 درصد افزایش یافته است.

- اظهار داشت: به منظور تسهیل در روند فعالیت های بندری در بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد رونق مناسبی در تخلیه و بارگیری کالا در این بندر هستیم.

وی از افزایش 37 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر طی سه ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: طی این مدت یک میلیون و 38 هزار تن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

افزایش 30 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش 32 درصدی تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در بندر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: 720 هزار تن کالای غیرنفتی طی سه ماهه نخست امسال در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت 318 هزار تن انواع محموله های نفتی در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است که دارای افزایش 51 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

ارجمندزاده با اشاره به افزایش 25 درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی در بندر بوشهر در سه ماه نخست امسال افزود: تخلیه و بارگیری کالا در بخش کانتینری بندر بوشهر نسبت به سه ماه نخست سال قبل 30 درصد افزایش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در بندر بوشهر 32 درصد افزایش یافت

تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در بندر بوشهر 32 درصد افزایش یافت