مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 02:052021-07-09اقتصادي

رشد 176 درصدی پرداخت صدقات در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از رشد 176 درصدی پرداخت صدقات در استان به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از رشد 176 درصدی پرداخت صدقات در استان به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

مجید الهی راد بابیان اینکه مردم سخاوتمند استان طی سه ماهه سال جاری یک میلیارد و 660 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 176 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: صدقات جمع آوری شده صرف رسیدگی به امور مددجویان تحت حمایت امداد در قالب پرداخت جهیزیه، کمک های درمان، پرداخت وام قرض الحسنه، ایجاد اشتغال، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان می شود.

وی تصریح کرد: اکنون 91 هزار 500 مشترک صندوق صدقه کوچک خانگی و هزار 615 صندوق صدقه متوسط و 994 مورد نیز در قالب صندوق بزرگ در معابر، ادارات، مجتمع های تجاری و مدارس نصب شده اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه در راستای تسهیل در پرداخت صدقات و رعایت اصول بهداشتی، روش های پرداخت الکترونیکی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ارسال عدد یک به شماره 8877 ازجمله این روش ها است، به این صورت که مشترکان با ارسال عدد یک به این شماره می توانند سرویس صدقه پیامکی را فعال کنند و با تعیین مبلغ موردنظر، به صورت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 176 درصدی پرداخت صدقات در خراسان شمالی

رشد 176 درصدی پرداخت صدقات در خراسان شمالی