مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 02:452021-07-09پزشكي

11 بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در سمنان شناسایی شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: 11 بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

- نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه 11 بیمار جدید مبتلا به کووید -19 در 24 ساعت منتهی به نوزدهم تیرماه در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بستری شدند، تاکید کرد: با توجه به تغییر شرایط در شهرها و استان های همجوار بیم شیوع بیشتر بیماری در شهرهای تابعه دانشگاه می رود.

وی با بیان اینکه گرمسار هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، افزود: افزایش تعداد بیماران کرونایی یکی از نگرانی ها و دغدغه هایی است که امیدواریم با همراهی بیشتر مردم و مسئولان و رعایت پروتکل های بهداشتی این موضوع کنترل شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: مجموع بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کووید -19 در مجموعه تحت پوشش دانشگاه از مرز 29 هزار نفر گذشت و 22 هزار و 205 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

دانایی با بیان اینکه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به شش هزار و 799 نفر رسیده است، گفت: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید 19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به پنج هزار و 884 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در سمنان شناسایی شدند

11 بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در سمنان شناسایی شدند