مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-09اقتصادي

کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری / ثبت 7 رکورد جدید تولید در اردیبهشت


مجتمع فولاد صنعت بناب در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، با همت، همدلی و مدیریت جهادی موفق شد در خرداد ماه، کسب تندیس رضایتمندی مشتری و در اردیبهشت ماه 7 رکورد جدید تولید را ثبت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که اواخر خرداد در تهران برگزار شد، مجتمع فولاد صنعت بناب موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری شد.

ثبت 7 رکورد جدید تولید ماهانه در خطوط مجتمع فولاد صنعت بناب شامل رکورد تولید ماهانه در مجموع ذوب و نورد 106 هزار و 280 تن در کل خطوط مجتمع در اردیبهشت ماه صورت گرفته و از بدو تاسیس بی سابقه بوده است.

از این میزان تولید ماهانه 19 هزار و 934 تن در خط 2 نورد شاهین، 32 هزار و 189 تن در خطوط نورد سهند، ماهانه 62 هزار و 195 تن در کل خطوط نورد و تولید ماهانه 28 هزار و 586 تن در ذوب شاهین، 15 هزار و 499 تن در ذوب شهریار و در مجموع خطوط تولید ماهانه 44 هزار و 85 تن در خطوط ذوب در اردیبهشت ماه از بدو تاسیس این مجموعه فولادی بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری / ثبت 7 رکورد جدید تولید در اردیبهشت

کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری / ثبت 7 رکورد جدید تولید در اردیبهشت