مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 03:252021-07-10اقتصادي

480 مرکز علمی کاربردی تعطیل شدند/ همکاری با 2هزار خبره فاقد مدرک


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی از ساماندهی مراکز، مدرسان و روسای مراکز علمی کاربردی خبر داد و گفت: از حدود یک هزار و 70 مرکز این دانشگاه، حدود 480 مرکز در راستای اجرای ساماندهی تعطیل شدند.

- با اشاره به ساماندهی مراکز علمی کاربردی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در طول برنامه اول راهبردی دانشگاه (ابتدای سال 95 تا پایان سال 99)، ساماندهی مراکز علمی کاربردی، ساماندهی رؤسای مراکز علمی کاربردی و ساماندهی مدرسان علمی کاربردی را انجام داد.

وی ادامه داد: در ابتدا باید عنوان کنم که در این مدت، برنامه اول راهبردی دانشگاه، بر اساس توسعه کیفی بوده و توسعه کمی در دستور کار دانشگاه نبوده است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی افزود: در ساماندهی که انجام شد مراکز علمی کاربردی که نمی توانستند نصاب های کیفی لازم را داشته باشند، از همراهی دانشگاه بازماندند، همچنین بر اساس مصوبه شورای عالی اداری که در آن تاکید شده بود دستگاه های دولتی در کار آموزش عالی دخالت نکنند، مراکز علمی کاربردی وابسته به دستگاه های دولتی تعطیل شد.

تعطیلی حدود 280 مرکز دولتی علمی کاربردی وی ادامه داد: بنابراین ساماندهی مراکز علمی کاربردی دو بخش داشت، بخش اول اینکه مراکز علمی کاربردی دولتی تعطیل شود و بخش دوم اینکه، مراکز علمی کاربردی که توان همراهمی دانشگاه را در اهداف جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

480 مرکز علمی کاربردی تعطیل شدند/ همکاری با 2هزار خبره فاقد مدرک

480 مرکز علمی کاربردی تعطیل شدند/ همکاری با 2هزار خبره فاقد مدرک