مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-10سياسي

بی توجهی مسئولین به مطالبات دانشجویی در خصوص دانشگاه فرهنگیان


همدان_ مسئولین دولت تدبیر و امید در همدان علی با وجود مطالبات گسترده فعالان دانشجویی کمترین توجه را به مطالبات دانشگاه فرهنگیان نداشته اند و نامه های فعالین دانشجویی بی پاسخ مانده است.

- خبرگزاری مهر_گروه استان ها، راضیه ترکمان*: یک روز می خواهند تربیت معلمان این سرزمین را که امری تخصصی است، به دانشگاه پیام نور واگذار کنند، روز دیگر وزیر محترم علوم مستقیماً وارد عمل شده و در جهت حذف دانشگاه فرهنگیان نامه نگاری می کند.

حال شاهدیم در واپسین روزهای دولت تدبیر و امید، پای شورای عالی انقلاب فرهنگی برای انحلال کامل دانشگاه فرهنگیان وسط آمده و مسئله ی اساسی این است که این دولت با دانشگاه فرهنگیان مشکل دارد.

دانشگاهی که بارها و بارها مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و ایشان بر توسعه کمی و کیفی آن تاکید داشتند اما دولت دوازدهم در این سال ها نه تنها در جهت توسعه این دانشگاه تلاشی نکرد که همت خود را بر انحلال این دانشگاه معطوف کرد، مشخص نیست که با تربیت معلم صالح مشکل دارند یا اهداف تأسیس دانشگاه فرهنگیان را نمی دانند.

به نظر می رسد آموزش و پرورش را با بنگاه کاریابی اشتباه گرفته و از هر راهی می خواهند دست به جذب معلم می زنند تا جایگاه دانشگاه فرهنگیان را تضعیف کنند، در نگاه دولتمردان جذب معلم آنقدر مسئله سطح پایینی است که به هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی مسئولین به مطالبات دانشجویی در خصوص دانشگاه فرهنگیان

بی توجهی مسئولین به مطالبات دانشجویی در خصوص دانشگاه فرهنگیان